Vårens första AW gick av stapeln på Tap & Barrel vid Lonsdale Quai. 5 st Sweor tog ett glas vin och åt lite god mat. En helt ny medlem anslöt också till sällskapet, mycket trevligt.
2017-02-26. Swea Vancouver firade semmeldagen med att baka semlor. Ca 80 semlor bakades och såldes till Sweor och andra på Scandinavian Center i Burnaby.
Efter att ha legat i dvala sedan januari försöker vi skaka liv i bloggen igen. Lagom till världsmötet i Perth, 19-22 oktober, passar vi på att göra bloggen mer aktiv genom att uppdatera med rykande färska nyheter om vad som händer under möteshelgen. Det är mindre än två veckor kvar så håll er till tåls!