Månad: februari 2010

Hockeykväll under OS på Scandinavian Centre

Scandinavian Centre i Burnaby är en mötesplats för allt nordiskt och skandinaviskt. Här har lokala eldsjälar skapat ett härligt OS klimat under Vancouver OS 2010 där man kan komma och heja på sina atleter, äta och dricka gott och under glada former umgås med sportsliga jämlikar och opponenter. Söndagen den 21 februari var det dags […]