Månad: april 2012

”Walking Mad” på programmet

Vi var 17 SWEOR som tog chansen att få se Johan Ingers prisbelönta koreografi ’Walking Mad’ uppförd av Ballet BC få Queen Elizabeth Theatre den 8:e Mars. Tio av oss inledde kvällen med ett glas vin och en lättare måltid på The Refinery innan vi skyndade till baletten. På the The Refinery fick vi även […]

SWEAs årliga Whistlerresa

örsta helgen i mars åkte SWEA Vancouver på den årliga skidresan, som även i år blev en lyxig, rolig, aktiv helg med underbart sällskap.  För första gången sedan resan blev ett årligt evenemang, hyrde vi ett hus nära byn. Fredagskvällen tillbringades därför på restaurangen La Rua, på kort promenadavstånd från den trevliga stuga vi hyrde. […]